لا إِله إلا انت سبحانك ربى اني كنت من الظالمين - حسبى الله لا اله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم - رضيت بالله ربا وبالاسلام دينا ومحمد عليه افضل الصلاة والسلام نبيا - لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم - يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك - اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا ونبينا محمد عليه افضل الصلاة والسلام - سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر - حسبنا الله ونعم الوكيل -استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم

إذا تعذر ظهور المدونة الرجاء تحميل هذا المتصفح السريع

الخميس، 1 يناير 2009

معاً نستأنف طفولتنا

كنت أحب جداً أسمع هذة الأغانى وأنا صغير فى المرحلة الإبتدائية ... قمت بوضعهم فى المدونة عشان أسمعهم دائماً .. يمكن أنسى الواقع العربى المؤلم الذى نعيشةُ الأن
vola vola palombella complete
أغنية جميلة كانت بتيجى فى سينيما الأطفال

وكنت أحب الأغنية دى جداً فاكر إنى كنت فى الصف الثالث الإبتدائ

توت توت

ودى أُغنية أسبانية

ماما زمانها جاية

ذهب الليل

هناك تعليقان (2):

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

السلام عليكم
ازيك يامستر خالد يارب تكون بخير
....
انا حبيت اقول اميييييييييييييييين للدعاء اللي انت كاتبه عشان اخواننا في غزة
ربنا ينصرهم ويحميهم
وان شاء الله هقرأ بوست لماذا مصر تتهم مرة تاني عشان انا نعسان ورايحه انام
بس على فكرة انا مش شطورة ولا حاجه معرفتش احط انشودة
بس تعبتك معايا
وحبيت اقولك لو عايز ناس كتير تتابع مدونتك ابقى زور مدونات وعلق فيها وتابعها وبكدا تكون صداقات وتكون مدونتك متابعه من قبل الناس
جزاك الله خير
تقبل مروري
دمت بكل ود:)

khaled يقول...

السلام عليكم
أهلاً بكِ بسمة .... يسعدنى جداً مشاركتك الدائمة على المدونة .. وشكراً على النصائح الغالية وإن شاء الله أعمل بيها ..
وشكراً